Long time ago...

Hejsan hoppsan!

förlåt förlåt, jag vet att det var sjukt lång tid sen jag skrev. Usch. fy på mig!
Har bara haft så sjukt mkt saker att göra, fast det är lov. Har strandat lite på Gotland och blivit uppäten av rabies-kaniner. eller okej, de bara smakade lite. och rivdes. Här kommer några bilder på mina älsklingar.

Är sur på mamma och pappa, får ingen egen hoppi stutsis (det vill säga kanin) :>

Jag älskar bilden, kaninen heter Evart och är sjukt söt.


Men visst ser han lite ut som en bäver/utter på bilden?


Jossy och jag (:

Kommentarer
Postat av: Alba

och jag får ingen vofidoff (hund)

stackars oss <33

2008-10-31 @ 12:46:22
URL: http://omskakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0