Semester.

Hej!
så har man kommit hem från semestern dåva, därför har jag inte lyckats skriva något inlägg på ett tag. Barcelona och Frankrike befann jag mig i , det var soft. väldigt varmt. blev en besvikelse att komma hem till sverige med sina 9 ynka grader igen, inte mitt fel att jag bor i detta skitland.

Hm, insett massa roliga saker på semestern.
1. Att det inte finns några "emosar" i Barcelona (såg dock två)
2. Att spanska killar är snyggare än franska.
3. Att mamma är rädd för att åka bil på slingriga vägar.
4. Att jag inte gillar ponfrites, (vet inte äns hur de stavas :S)


Det var dock skogsbrand precis där vi bodde, det var ganska najs att se på. Har även bildbevis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0