Gays

God morgon. Eller mjo, klockan är ju 17:54.. men whatever, jag befinner mig hos jacke nu.
Kollar runt på youtube.se vet inte  hur jag kom in på det  men jag älskar den här omgjorda verisionen av 'I kissed a girl', nämligen 'I kissed a boy'..
Jag har ju flera kompisar som är 'bögar'  och dem är så jävla underbara, jag förstår inte hur folk kan ha något imot dem.
Min morfar är religiös, han går alltid runt och tycker att alla är lika är lika värda, men han ser ner på bögar. Jag frågade honom om varför, och det var tydligen för att bögar inte kan få barn.
"Om alla höll på så skulle ju vi ta slut!"
Men hallå? om det är synd att vara bög för att de inte kan få barn är det väl synd att vara nunna ?! de får ju inte heller barn, eller? :S
 
ta det inte som ett påhopp , det var bara en löjlig liknelse.

Låt alla älska dem de vill.  jag ser upp till alla som i dagens sammhälle vågar gå ut med att vara homo/bisexuell


Kommentarer
Postat av: Hanna

guu så rätt Isa! Jag har också frågat mormor och morfar om det där men dem kommer inte riktigt med nåt svar som gör mig nöjd. Förresten så tror jag att hela jorden skulle bli överbefolkad (vilket den typ redan är...) om det inte fanns några homosexuella.

2008-09-15 @ 09:48:56
URL: http://hanna-cautela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0