Jag är för lat

tja, jag vet att det var typ hundra år sedan jag skrev, jag har haft sjukt mkt på gång, så har inte hunnit skriva något.
Sitter här och ska göra någon skrivuppgift om Emo i skolan. Emocore.
Kulkul, eller inte. det är ett kul ämne, men såfort ämnet dras in i skolan blir det mindre kul . Så är det väl med allt.

Sen är jag sjukt sur och depp också =( 
Min mamma och pappa tvingar mig att gå på franska i skolan. Bööööh! det suger, eller rättare sagt. jag suger. 
Det är skit. Phet tråkigt helt enkelt. Jag kommer få MVG i allt *önkedrömmar* men IG i franska.
Ni kanske tycker att jag har dålig inställning?! men jag vill verkligen inte, så varför anstränga sig för att ha bra inställning..

Grattis Ewelina, finaste vän som blir tretton bast idag , trevligt trevligt.. fast jag inte fick komma och gratta, sjuka jööööövel XD


-I brist på annat laddade jag upp en bild på mig också som ni kan få glo på.


Edit; jacob lovade att ringa. *snyft* han har inte gjort det =)

Kommentarer
Postat av: Celina

say wh00t?

Bara 13?!

OMG o.O

2008-09-22 @ 20:32:28
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0