Sjuk dag

Sjuk idag, hemma från skolan. Skönt att slippa allt plugg, Fast har ju lite att göra hemma också förstås. Tråkigt med hemmadagar, men helre än skolan iaf. Ser på 'vem kan slå Filip och Fredrik' grymt överskattat program.

http://kanal5.se/web/guest/656/-/k5videoplayer/single/35003/none/

Tråkigt, men kämpar mig igenom första programmet. vill ju se den sista med elchocken, min onda humor ni vet.
Photoshopar lite, ska snart göra lite mat. Det vill säja pasta,
lyssnar på gamla minnen, Green day och liknande.
Sjukt synd att Green day inte är Grön dag längre, de skulle fortsatt med sin grej.

Checkade nyss www.Blondinbella.se också, jag har en fråga, spelar hon blåst för att folk ska kolla hennes bogg eller är hon sån.
Snällt att hennes pappa låter henne vara delägare i sitt eget företag, det är kärlek det *ironi*.





Kommentarer
Postat av: Celina

Blondinbella är så, belive me!

Hon går på min skola så jag vet x)

2008-09-19 @ 18:45:04
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0