Jävla vakt jävel!

Ursäkta överskriften, men jag är riktigt förbannad nu.
Jag och Adde samt fler andra hänger ju i Centrum på rasterna, skejtar och hänger på 'pansionärs-plattan' som vi kallar det, pansionärerna hänger där..
Vi fick lite tillsägelser igår av vakterna som håller till i centrum att vi inte fick skejta där så vi gick ut och skejtade.. Idag skulle vi gena genom centrum för att komma till en mur på andra sidan centrum att hoppa med brädorna ifrån, för att det skulle gå snabbare skejtade vi igenom. Då kommer en vakt. Han tar min skateboard.
"jag tar den här nu."  öööh?
han satte sig och åt vid en jävla kafeteria och snackade med servitören om 'sin nyaaa skateboooard' ...
jag gick fram och frågade hur jag skulle göra för att få tillbaka min skateboard. Han sa att jag måste framföra värsta ursäkten?

Vakten: Har du några föräldrar?
Iza: öh? ja..
Vakten: Har de uppfostrat dig?
Iza: ja..
Vakten: nej.
Iza: säj inte så din..
Vakten: okej, då sitter jag här med min fiiina nyyyya skateboard.

Men seriöst, förlåt för att jag åkte här, ska inte hända igen, får jag tillbaka den nu, frågade jag.
Nej, det där var ingen riktig ursäkt får jag som svar.
Seeeeriöst! JÄVLA VAKT.
Jaha.. Jag ger upp. Får tillbaka brädan.

Vakten: Ser jag er åka här igen så knäcker jag era brädor
Adde: ursäkta, min kostadse 3000 pix, du ska fan heller göra sönder den!
Vakten: Vaaad kan du göra åt det, jag skiter i hur mkt den kostar.
Adde: Då stämmer vi dig, duhar inte rätt att göra såhär.
Vakten: Stäm mig hur mycket du vill, vi är i Sverige och du kommer inte få ett öre.

okej.. Vi drog därifrån, vakten avslutar med att ropa efter oss att nästa gång tänker han minsann inte jaga oss, han får tag på oss ändå tydligen. Jag kunde inte prata det bara kokade i mig.
Om det är något jag inte klarar av så är det att bli nertryckt på det viset, Jag kan ju inte göra ngåot, han skulle ju beslagtagit den annars jag hade lix ingen makt. Sånt klarar inte jag av,  Jag är alltid van vid att vara överlägsen och käfta imot. Jag fick känna på hur det var att vara i underläge.
Tre timmar efter, precis är ilskan började lägga sig kommer den där jäääävla vakten fram till mig och påminner mig om hans existens.


"du kommer ihåg vad jag sa va? jag knäääääcker den"

Kommentarer
Postat av: BÄSTASTE ROSANNA CHALLIS

vilken ful vakt , om han kommer mucka järnet med mig sådär kommer jag ge hand en rakhöger i hans dasenylle!

2008-09-16 @ 17:48:17
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0