Photoshop

God morgon!
Jag har märkt en sak, fan va kul det är med Photoshop, Det är skitballt. Jag har alltid fixat lite bilder ect. i PS men aldrig gjort om personer ect. som jag gör nu. Gick in på www.Youtube.com och sökte på 'Photoshop guide' i brist på annat. Där finns allt, från hur du gör om hår/ögon -färg till hur du förbättrar makeupen på personer. Jag har suttit i två dagar nu och lärt mig allt jag hunnit med, jag har helt fastnat vid dethär. Här är lite vad jag lärt mig:

Jessica alba fick bli vampyr.
Huggtänderna kanske inte blev allt för lyckade, det är bara spex



Jag har på bilden:
•Ändrat ögonfärgen, till grön
•Bättrat på makeupen, mer svart runt ögonen.
•lagt dit "Läppstift"
•satt in Huggtänder
•Ansiktsfärg (syns inte allt för mkt.
)

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=oq0JoObPIBg


-Save a tree, eat a beaver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0