Puff :3

Sjuk dag idag igen, tyärr.. Har gjort mest ingenting hela dagen, bloggat och lekt i Photopshop, kollat lite smått på myggan också för er som vet vad det är, sjukt synd att det slutat!
Ni får tycka att jag är en tönt men jag freakar faktiskt på Tribalwars. hm.. det är inte det bästa kanske. man blit beroende. Det är egentligen ganska skittråkigt men går inte att släppa. Har ju hållt på ett tag och jag är rätt bra. Men nog talat om det boringspelet. Kollar just nu på 'so you think you can dance' som jag aldrig kollat på förut. det verkar bra. Helt klart okej.
Två vovvar (Maxi & Kato) har legat på min balkong ett tag nu, nu ska syrran ut och gå med dem. Maxi är den klart sötast hunden i världhistorien. Ge mig dej, maxi? =)

 I brist på annat kommer nu en Bu/bra lista för idag

Bra-lista för dagen:
• Paralympix - OS för handikappade
• Min nya design + header
• Min syrras blogg - http://www.beslutsam.blogg.se
• Fått Martins MSN

Bu-lista för dagen:
• Tv4.se funkar inte -vill ju se alla idol auditions
• Sjuk, hemma från skolan
• Tobbe åker på fotbollsläger på Åland -.-"
• Alla (läs: många) håller forfarande på och skriver om att jordens undergång är här och att forskarna i CERN kan ta sig



-Save a tree, eat a Beaver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0