Random text

Nu är det allvar! igen. 
Skateboard, nu ska jag lära mig det jag inte hade tålamod att träna på för ett halvår sen. 
Svängarna och allt på plan mark sitter ju perfekt. Jag sätter en ollie, såklart, men jag vill kunna mer mohahahah *ont skratt*
Det är ju sjukt kul =) Har två brädor, ska bara skruva åt truckarna lite på den ena, den andra är en nybörjarbräda, som jag tänkte lämna ifrån mig inom kort. Jag är väldigt stolt för tillfället. jag satte precis en 'Show it' (uttalas Shaw it) och siktar nu mot den lite svårare 'pop show it'.
Sjukt kul, jag äger ... inte , men det går framåt, och det ser skapligt ut med tanke på att jag bara åkt ett år ungefär.

Snark

Jag är trött. Riktigt trött. Då ser jag drogad ut. En kille vid tunnelbanan frågade mig om jag var påverkad av någonting, då vet ni hur illa det är. Jag svarade nej. Såklart :/

Skolan suger, böööööh!! =(
Bra sak: Jag är ledig torsdag + fredag!!!!


Jag älskar min klass. haha, den är skön, här får ni några bilder så får ni räkna ut själva vad som gör den så grymt kul?! 

          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0