Brist på tankeverksamhet.

Jo det är ofta så nu för tiden, brist på tankeverksamhet. Tråkigt.
Jag är rastlös nu, sitter och lirar tribalwars kl 21.05, jag har inget liv.

Bara på grund av brist på tankeverksahem kommer nu dagens bu/bra lista:
se och njut, eller lid.

Bra med dagen:
• I kiss the girl- låten
• Hanna hittade min blogg, jag hittar dock inte hennes.
• Marco är barnvakt =)
• Video music awards på MTV

Bu-lista för dagen:
• X-effekt på MTv - vem fan kommer på att låta ett ex-par tillbringa en weekend tillsammans medans de andra ex-paret spionerar. kan ju bara sluta på ett sätt.
• Att chipsen är slut


för tillfället sitter min lillasyster bakom mig och slurpar grapefrukt så jag får ont i öronen, det är ett sånt där jobbigt ljud som jag seriöst stör mig på. Aj i öronen ><
Tråknivån är hög. tyvärr.


Edit: Adde kanske ska bo hos oss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem är Adde? Och varför ska han bo hos er?

kram.

2008-09-13 @ 21:25:47
Postat av: Hanna

heeeej syrran!!! vikken fin blogg du har =)ses nästa vecka!stooooor kraaaam och massa <3

2008-09-14 @ 10:05:18
URL: http://hanna-cautela.blogspot.com
Postat av: isa

SV: jenny:



Min kompis..

han har det lite jobbigt hemma :/

2008-09-14 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0